Volwassenen in de praktijk

Volwassenen kunnen terrecht in de praktijk met vragen over;

• – darmproblemen/buikklachten
  • voedingsproblemen
  • _ allergiën
  • – problemen bij het opvoeden van kind(eren)
  • – burnout & energiegebrek
  • – problemen m.b.t. werk
  • – fysieke problemen; gebrek aan energie, pijn, moeheid, lusteloosheid
  • – problemen op school: pestgedrag of slecht presteren
  • – concentratieproblemen
  • – slaapproblemen
  • _ stress
  • – depressie
  • – zwangerschapswens & hormonale problemen
  • – faalangst of onzekerheid
  • – constipatie/diarree
  • – chronische vermoeidheid
  • – glutenintolerantie
  • – migraine/hoofdpijn
  • – spierpijn/gewrichtspijn/fibromyalgie
  • – ADHD/hyperactiviteit
  • – hoog gevoeligheid
  • – ziekte van lyme
  • _ NAFLD
  • _ (Post-) Covid-19 klachten
  • _ PCOS klachten

Niet alle klachten kan ik hier benoemen, voor meer informatie verwijs ik naar het contactformulier.
Wanneer je kiest voor een behandeling zonder bijwerkingen is praktijk ‘Adoniem’ het juiste adres. De therapie is gericht op het in balans brengen van alle aspecten van het mens zijn, onze psyche, het lichaam, relaties, voeding en energie Lichaam en geest zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden en door de mens in z’n geHEEL te behandelen boek je meer resultaat. Voeding en leefstijl is een belangrijk aspect binnen de therapie. Ongezonde of eenzijdige voeding, maar ook stress, beweging, vervuiling en medicatie beïnvloeden onze gezondheid. Met behulp van kinesiologie wordt dit getest. Daarnaast is het mogelijk om professionele laboratoriumtesten (bloed, ontlasting,etc) te doen via een laboratorium. Voor een optimale gezondheid is het van belang om te weten of er teveel of tekorten zijn aan bepaalde voedingsstoffen. Daarnaast worden verschillende andere methodes ingezet die op de eerste pagina te lezen zijn.

Samen stellen we een professioneel behandelplan op.

Een belangrijke doelstelling in mijn werk;

“Het aanbieden van passende en praktische hulp die aansluit bij de persoonlijke vraag van cliënten”.

Het komt regelmatig voor dat cliënten psychische en/of lichamelijke klachten hebben waar ze al jaren mee dokteren zonder een juiste diagnose of effectieve behandeling te krijgen. Het kan heel verhelderend werken om daar samen nog eens goed naar te kijken en klachten nog een keer te inventariseren en in een tijdschema te zetten. Dit doen we samen.